14 Julai, 2010

Kempunan...

Well... selera ngalahkan orang ngidam...

Tadi tetiba aku nak makan ehbisi..(abc).. kat taman u... (yee.. taman u... bukan taman i tauuu)

Tengok jam 12.30.. nak pegi tak nak nak pegi tak nak nak pegi tak nak..

"Syamie! ABC jom!"..

"Set!"..

Terus berdesup ke bawah ko takde toleh kiri kanan lagi dah.. takdenye melawe sesapa yang nak ikut...

Hari sangat panas kat luar.. yeeee masa yang sangat sesuweiii makan abc.

Hem... sambil drive aku mengeluarkan ayat... "Kak ABC nak kacang goreng lebih ye.. emm... boh cokelat tu bebanyak ye.. kacang merah pun bebanyak ye... takpe saya bayar lebih!"..

Hahahahhahahahah nafsu setannn... Belum sampai gerai lagi aku dah susun ayat.. well hidup ini perlukan perancangan rite??

Skali sampai depan gerai ABC... TUTUPPPPPPPPPPPP!!! Padan muka aku.. mau aku nangis guling2 kat situ..

YYYYY?????? napa ko tutup arini??? hari ini hari Rabu.... napa tutup weiii!!! Sian anak dalam perut aku ni... (Read: sian cacing dalam perut aku ni dah lama tak bersimbah ngan ais)

Huhuhuhu... "Cemana ni Syam???"... cehhh tanya syam plak.. cam le kedai tu dia punye..

"Gi jusco je lah kak"..

Okeh.. pusing then maka sampailah aku ke jusco..

Nak bok pe kat sini ye??? Syam ajak makan kek kat SR... ohhh tak bleh.. bahaya untuk pendiet cam aku ni.. mau kona baring diet aku nanti...

Lantas aku pegi beli cili kering n santan.. memandangkan cili kering pun dah tinggal tak berapa tangkai kat rumah.. dan lagi besok aku nak buat nasi lemak. Oh ye.. sebagai memujuk hati yang lara... aku beli yogurt saja... ohhh cukuplaaa...

Tapi kong ajo laa cashier kat jusco tu... AIKK NI AJE KE KAK BELI?? (cili kering, yogurt, santan kotak) aku tampar kang... suka hati akulaaa...

Sekian.

Tiada ulasan: