30 Mei, 2011

Bok pe tu Ib??


Ibtisam skang sudah pandai.... sudah pandai tengok cd.  Skang ni dia tengah kemaruk cita RIO ngan Pinggu..

Kalau mintak CD bird tu... maknanya dia nak tengok cita RIO... kalau minta... Guuu...Gu.... maknanya pinggu.

Sungguh... cita Rio tu aku tak pernahnya tengok sampai habis... selalunya tak sampai separuh cerita pun...  Memula bukak je aku layan tengok sama ngan Ib/Zara... tapi dah 5 minit.. bila dia dah leka aku pun blah tinggalkan dorang... baik aku layan dapor lagi baek..

Sekejap meniarap... sekejap duduk... menatang tu joget... dia joget...
video
Pepandailah korang telengkan kepala tengok video ni eh... ni zara tengah joget masa lagu rio.. 


Tiada ulasan: