31 Julai, 2007

15 minutes to gooooo

Pergh... lagi 15 minit menjelang jam 5.00 petang baru le aku berkesempatan kembali ke daerah jajahan takluk. Jajahan yang aku bebas nak kata apa.. nak buat apa.. sebab... blog aku.. aku punye sukelah...wahahahahahah.

Oh ye... aku belum lagi cerita perjalanan hidupku semenjak Jemaat lepas kan.... takpe.. nanti nanti aku leh cerita...

Pagi tadi aku ada event.. Majlis Penyampaian Kecemerlangan bla..bla... Bukan aku yang naik pentas.. belum lagi.. sebab aku belum begitu cemerlang... sebab.. hehehhe... sebab staff cemerlang mana ada masa nak blogging nih.. boleh gitu?... sangat cemerlang...

Dalam seberapa pantas aku melangkah ke dewan, tetiba aku dikezuttkan oleh panggilan dari AbangSayang. Hellooo... adooo... abang pakai stoking kaler lain2 lah today... wakakakakakak.. alahai... cemanalah AbangSayang ku ini... sangattllahhh kelakarnya... tulaa pakai socks lengkali dalam terang.. ini disarung dalam bilik gelap tak pasang lampu... peh tu melangkah takde tengok2 kat kaki... ha.. dah sampai opis baru perasan... sangatttt tak senonohnya....

T/hari tadi lepas lunch ngan my sis kat Jusco... aku pun ngada2 call AbangSayang. Er.. Hellooo boleh saya cakap dengan Encik yang pakai stoking lain2 kaler... wahahahahhahah tak boleh menahan.....

Adoo.. cukuplah AbangSayang janganlah buat adinda terus nak tergelak... ahaks...

Tiada ulasan: