26 Julai, 2007

Tergamaknya...

TERGAMAKNYAA yaa... itulah ayat yang paling sesssueeiiiii untuk aku gunakan.

Dah dua bulan anak2 aku dok umah baby sitter baru. Yang dulu aku panggil Kak CT, yang baru ni CT gak namanya... tapi kali ini dia plak yang berakak ngan aku. Aku terpaksa berentikan Kak CT bukan sebab apa... sebab dia bela kucing.. anak2 aku kalah ngan kucing... sian sebulan 2 kali mesti kene batuk, kahak.. selsema.. tak berenti... Tapi bukan itu topiknyaaaaaa...

Topiknya is... aku masih lagi keep in touch ngan Kak CT, 10 hari sekali mesti aku bawak anak2 pegi rumah dia, coz aku paham anak aku mesti rindu dia, dan dia mesti rindu anak aku. Atas dasar paham memahamilah aku selalu keep in touch ngan dia. Kalau datang pun aku tak pernah tangan kosong.

Nak jadi cerita, pagi tadi aku tepon Kak CT nak mintak jaga anak2 besok. Terang2 dia tolak sebab dia tak nak teringat2 kat anak aku lagi.... Atau erti kata lain tak nak ada history lagi laaa.... Apa???? Tak ku sangka dia simpan dendam (boleh kot guna ayat ni) kat anak2 aku sebab dah tak duduk umah dia lagi. Padehal selalu aku datang umah dia... dan dia pun mintak aku selalu datang umah dia... takut rindu kata dia.. tapi bila nak mintak tolong jaga dia terus tolak... eh... aku tak paham... bukan aku hantar percuma.. bayar beb...

Takpelah kak ct.....aku tengah hanyut ni.. my feeling is hanyut rite now.... so.. aku nak menghanyutkan diri aku sat...

Tiada ulasan: