01 Ogos, 2007

Bestnyeeee



Uishh... bestnya.. harini banyak perkara best berlaku pada aku. Hehehe... first my best friend bagi cincin...second... i dapat pendrive percuma.. alar.. bukan takleh beli sendiri.. tapi bila dapat free ni sentimental value dia lain skeett.. ahaks... yang paling best.. hari ini aku tak yah masak! indahnya... emmm...

Tadi my AbangSayang callz... malam ni kami akan pergi shopping.. uihhhs bestnya... Actually bleh dikatakan tetiap malam kami outing.. heheheh... biasanya lepas makan malam. Tapi hari ini best sebab aku tak payah masak... Ehhh.. bukan aku malas okkkk... maknanya hari ini aku relaxx sket.. so.. bolehlah aku beggarkan depan rumah aku yang tak berjaya disiapkan oleh contractor *%^$#@!!!! tu... uiiishh amat teruja untuk keluar malam ini... bestnya... lalalalalala...

Danial kekadang sampai tanya.. "Malam ni nak pergi mana?" huh... amat sadis.. kekadang kul 6.00 ptg sampai rumah, aku akan pastikan danial siapkan kerja sekolah sebelum bermain kat luar. Bila dah siap malam nak jalan2 senang.. bijak bukan.. amat bijak..muahahahahah

Ni singgah je sebenarnya.. ahaks.. keterujaan melampau..

1 ulasan:

Ceera berkata...

bestnya dapat hadiah... dah lama diriku tak menerima hadiah.. ish