26 September, 2007

Salam..

Alahai... entah napa tak semena-mena aku rasa cam malas jee nak berblogging. Keje pun manyakkk... sangat tak sesuai ok.

Takde pe aku nak cerita sangat, pasal majlis berbuka pose?? Hemmm tak best...

oh ye.. aku lupa... aku ada cerita biasa2 nak kongsi... yelaaa dah tentu nak raya... mestilah persiapan raya kannn... hehheheh aku dah beli bahan2 untuk buat cookies raya... nampaknya jumaat malam sabtu ni bermulalah operasi membuat kuih raya.. aku akan pastikan keadaan terkawal baru aku buat.. kalau tak yang menolong tu ramai sangat... tak pasal je tak menjadi kang kuih aku...cam 2 tahun lepas masa tengah gentel kuih siput.. tetiba aje aku tengok satu dulang kuih siput dah ilang... rupenye dalam bilik... danial ngan adik dia bersila dalam dulang!!! Boleh tahan... penyek kuih2 siput aku tu...sangat tension ok..

Aku buat kuih tak banyak, 3 jenis aje. Almond London (fav danial), cornflakes permata (fav crystal) n kuih sampret (fav AbangSayang). Selain tu aku ada beli 2 lagi kuih tambahan yaitu snowy oat dan satu lagi tah apa nama dia aku tak ingat... boleh gitu?

Baju anak2 plak 4 pasang sorang.. jadiklah.. mak bapak nye?? heheheh takyahlah tanya dah tua...

Opss dah dekat kul 1 ni... aku nak menambahkan pahala di bulan puasa.. hehehheh ZzzzZZZzZz

2 ulasan:

Ceera berkata...

kuih semprit (fav ceera jugaks)... mesti sodap kan..

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

heheheh bak sini alamat nanti saya send secara percuma... jangan sampai dah jadi habuk udahla...