21 Ogos, 2008

Bengang Aaaaa

Eiiii bengang tullll.... bengangg... memang bengannnggg.... last skali adalah bangang..

Cemanalah leh lupa... mangkuk hayun betul... benci betul laaaaa...

Smalam pi pasar malam kat Kangkar Pulai. Singgah tempat jual sepit, getah rambut... beli. RM6 sumer skali..

Dah bayar tapi TAK AMIK BARANGNYA... buduskan... warrgghhhhhh.... benci betulllll... napalah aku ada sikap pelupa... hampeh betul... Nilah akibat kalau selalu sakat AbangSayang yang pelupa... dah menjangkit dah.. menjangkit dahhhh...

Korang rasa next week kalau aku tuntut barang yang aku tak amek tu dia ingat tak??? Budusssss untuk aku sekali lagi... dushh..dushhh..dushhh kepala otak sendiri... dushhh sekali lagi.... tampar... tampar.. tampar supaya otak berada dalam keadaan yang stabil..

Nasib kristal tak tanya sepit rambut baru dia pagi ni... budusss betul jadi mak cam ni...

6 ulasan:

nasazfrog... berkata...

hihihi kelakar siot sy baca entry akak neh... camno leh lupo neh... sib baik murah jer,,, g la balik tempat tuh kak,,,,,

attyfir berkata...

INSYALLAH DIA INGAT KOT..KALO DAH SIAP BUNGKUS LEPAS TU TINGGAL..
HAH TU DAH BERJAYA BUAT EK..
UTK YG LEN TU..KENA IKUT STEP SLOW2..

su berkata...

nanti leh tanye balik kat gerai tu..su pon ade gak sifat pelupa ni!hehe..

LayarLara berkata...

Nazas... yo laa ko gelak... sakit hati aku hanya yang Esa aje tau... dush..dush.. pala aku lagi skali...

LayarLara berkata...

Ktty, ni sumer berkat tunjuk ajar kty.. kalau idak memang kelaut...

LayarLara berkata...

Sue.. ko pun gitu gak ke.. hehehheeh