30 Mac, 2009

Hari Memberi Sedekah






Adek2.. kakak2.. abang2..



Hari ini mak nak memberi sedekah.. memandangkan duit pun nan adooo kalau nak disedekahkan pada kamu2 yang ramai ni...



Maka mak dengan rasa senang hati nak sedekahkan award pada kalian. Nak tulis nama sorang pun.. mak rasa kosser le korang ni... haaa tengok kat sebelah tu... scroll bawah sket.. nampak nama korang?? haaa apa lagi... kalau mak pegi rumah sorang2 tengok tak diadaptasi award itu... maybe mak akan berkecil hati.. (bukan badan ye..)



Silalah beratur, jangan rebut2.. yang pendek depan.. yang tinggi menggalah belakang.. haaa kamu yang sedang2 saja tu apa lagi tunggu... cepatlah masuk saf... mak tengah baik hati ni...



Emmuah untuk kalian!

2 ulasan:

cik ienn berkata...

seriuskah ini? adakah diri ini tersenarai?

*muka tak malu menanya

LayarLara berkata...

cik ienn,

le.. nama ko kan memang ada kat bawah nun... sila...sila jangan memalu... tambah nasik!.. tambah nasik!