11 Mac, 2009

No tajuk



Hari ini bz, coz baru naik keje ni..

Semalam aku cuti... ehhh bukan cuti.. doktor bagi aku cuti... sebab aku demam selsema, kristal pun selsema, Zara pun selsema gak (Plus buang2 air, pelik.. hari jumaat dah ok.. bleh senin return balik virus tu.. .apadaaa)...

Dan penyumbang utama kepada demam selsewa we olzzz ialah

MUHAMMAD IKMAL DANIAL

Danial : Mak pening kepala....

Mak : Pegi panggil makcik yang jual eskerim tu picit kepala abang... sayang sangat ngan makcik jual eskerim tu kan... kalau tak beli eskerim dia rasa berdosa kan... haaa bungkus kain baju, skang gak mak hantar pi rumah makcik eskerim tu... abang duduk sana sampai baik...

Dahh... kepalaa ku still bengal.. muka rasa cam kene tumbuk... tapi aku kerja hari ini..

Nak buat keje ni...

10 ulasan:

atty's berkata...

jgn lupas makan ubat..

LayarLara berkata...

Atys,
Thanks C's.. aku rasa badan aku ni memang penuh ubat.. kalau dibaham dek menatang pun dorang ludah balik.. payau dagingnya..

Zanna_MamaBatrice berkata...

semoga cepat sembuh
pergh kak...
ayat ko kasi kat danial tu mahu menangis dia dengar kak
bebudak mmg camtu....he he he

Elyn berkata...

hahah kejam tul mak danial ni gegegegeg

LayarLara berkata...

Zana,
Heheeheheh ayat spontan tu..

LayarLara berkata...

Elyn,
Heheheh.. nasiblah danial ada mak sekejam aku ni...

MamaSofif berkata...

makeskrem ni...boleh mendatangkan marah...semoga danial insaf..kihihkih

LayarLara berkata...

MamaSofif,
Tu lee tengah berkira2 nak pi jumpa mokcik jual eskerim ni..

Ad berkata...

wah..ni nasihat ke membebel...ekekeke


sian makcik jual eskrem tu jadi mangsa

LayarLara berkata...

Ad,
heheheh sometimes kanda dah tak bleh nak bezakan antara membebel n nasihat... do i??