31 Mac, 2009

Perlukah aku berlari???









Yes..!...Yes..! Yes..!! Anjang kalau ko baca entry aku ni aku harap ko tak melalak sakan yek...




Perlukah aku berlari?? melompat?? menjerit??? kerana hatiku gumbira...




Alhamdulillah syukur nikmat kepada tuhan yang memberi rahmat... alhamdulillahhhhhhh



Hatiku riang ku bawa berdendang irama lagu yang rentak riang...




Heheheheh... gembira sebab apa yek???? mana bleh cakap... takut tak jadi plak kan...


Okeh..okeh aku buat kuiz..




Hint nyeeee ialah bende ni sekian lama aku idam2kan...



Sapa nak teka??? okeh.. sapa dapat teka dengan tepat aku bagi hadiah... okeh???

8 ulasan:

atty's berkata...

ko preggy ke..ekkekeke ..

LayarLara berkata...

Attys,
Teeettt!!!! Tidak sama sekali
(besarkan mata kat Atty's cannot oooo next 3 years)

LayarLara berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Zanna_MamaBatrice berkata...

ape erk...
(juling2 mata minta hint lagi...keh keh keh)

suhaila-ab berkata...

emm dapat BONUS??....hehe...zaman2 gawat ni tu je yg paling hepi kalau dapat...

Ad berkata...

telefon bimbit???

(sambil menadah tangan berdoa)

LayarLara berkata...

Zana, Suhaila, Ad,
Kesemua di atas tidak betullllll...

Okeh aku bagi hint kat blog yek...

Zanna_MamaBatrice berkata...

kak......aku teka erk...
ko dpt erk tukar tempat kerja.....
ngeh ngeh ngeh....