14 Mei, 2009

Saya budak baru belajar

Bab posing dedua ni memang hancur...


Saya dah pandai eja ayam..

Saya nak belajar bersungguh2 sebab saya nak beli rumah 'banggelo'


Murid-Murid hari ini kita akan belajar mengeja... Ye.. mak saya suruh buat homework tapi saya nyonteng dulu... bagi warm up..



Yeee murid... ikut cikgu eja... A.Y.A.M...


14 ulasan:

Ad berkata...

a y g??

wahh..dah mandai bercinta cintun

Adiwarnatasya berkata...

Kanda,
Betui kata ad.
Cuba tgk pic akhir tu betul-betul..
Mula2 Ayam.
Pastu Ayg.
Kecik2 dh pandai ni...
heheheiii:)

LayarLara berkata...

Ad, Adiwarna..
Heheheh... mak nye plak rasa malu.. hehehheheh

LiNda berkata...

memula A.Y.A.M sbb omakk dia masih segar bugar..

pastu A.Y.G sebab omakk dia dah zzzzz... hahahah

btw.. rambut kristal cantikk arr..kerinting lembut

atty's berkata...

rajin-rajin anak2 ko..

cik ienn berkata...

ayam...ayg... *cute

LayarLara berkata...

Linda,
apa bleh buat maknye asik ke depan ke blakang.. tu belum masuk askar yang dok bawah meja lagi... (cesss kaliss)

LayarLara berkata...

Attys,
Rajin...?? ko tak nampak ke aku pegang apa kat tangan?? hehehehhehe

LayarLara berkata...

Cik Ein,
I lagi cute tau!! eheks..

neezareef berkata...

fuiyoo..
cita2 nk bajo rajin2 nk bli umah bunglo
sejuk perut mak tu tauuu

Shumierain berkata...

daniel 2 cam pakai lipstik jer bibir jer..merah semacam..
bersungguh2 tol memasing belajar n mengajar..
xlama la ni, akak dpt umah Banggelo..

LayarLara berkata...

neeza,
tu le pasal.. orang cita2 nak jadi doktor ke... cikgu ke.. lawyer ke...

LayarLara berkata...

Shiumerain...
Sungguh2 belajo?? ko tak nampak kat sebelah aku ni yang panjang2 halus tipis mende alah apa?? heheheh

Zanna_MamaBatrice berkata...

jadi cikgu kat umah plak erk kak
betul2 memanfaatkan waktu nie...

sis...musim ler sekarang sis..
cuaca kejap panas kejap sejuk...