28 April, 2010

Zara oh zara..

Ini gambo diamek ketika jam hampir kepada detik 12 malam. Budak tembam ni tak tido2 lagi. Opsss abaikan gambo yang belakang tu ehhh... fokus pada budak tembam tu je... rambut dia tekeluar dari sarung dah cam rumpun serai daaaa...


Zara...zara... apalah yang ko sarung kat kepala ko ni... berkali2 mak dah cakap, ini bukan sarung kat kepala.. sarung kat kaki laaa.... tapi tataappp gak nak letak kat kepala...

Ikut ko laaa zaraaa asal ko tak melalak... layankan aje... korang tau ke apakah itu??





5 ulasan:

Elyn berkata...

sependar sapakah yg menjadi mangsa itu??

wafiq lak takle jumpe bra. kang die sangkut buat bag ekekek

LayarLara berkata...

Elyn,

Spendar kristal laaa..

Wahhh wafiq lagi hebat.. ekkekekek imaginasi tak bleh blah..

adiwarnatasya berkata...

Zara naper ambik yg kecik!!!...
Cuba hambik besar sikit;
Lagi cun melecun...
Ooppsss larik........:)

LayarLara berkata...

Adi,
Kalau amek yang besar terus jadi purdah...

LayarLara berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.