22 Ogos, 2010

Posekah korang??

Muka orang pose yang yang yuk. Haa tarik..tarik tarik langsir tu.. biar cepat tercabut besinye.. senang sket aku mintak bapak ko belikan rel yang lebih anggun dan menarik..


Korang pose ke??

Aku masih lagi gagah berdiri ko... entry ni auto publish. Aku pun tak pasti apa yang sedang aku lakukan ketika entry ini di auto publish kan. Maybe aku tengah potong kain kot... potong kain nak jahit baju sendiri.

Kalau dulu2 aku sempat buat entry khas untuk bulan Ramadhan. Tapi kali ini tidak mempunyai masa gitu..

Err.. korang dulu start puasa bebetul tanpa tipu2 umur berapa??

Err.. aku dulu start pose bebetul adalah ketika berumur 11 tahun.

Hahahhahaha keji kan... matilah statement ni kalau dua2 betaraguru tau...

Lagi keji woo... aku masuk bilik air wudhuk teguk air paip... Perggh amek air wudhuk sikit punye lama koo.. hahahahahha

Peh tu.. ada ketika tu si Natural cakap ngan aku mulut aku berbau asam pedas.. lalu aku cakap ngan dia... MANA ADA?? ORANG POSE LAAA... MAK MANA MASAK ASAM PEDAS.. MAK MASAK KARI PE...

Hahahhahahahahahhahah jahat wooo... bukak periuk secara senyap2an..

Well itu dulu kala.. Skang ni takdelah aku ponteng pose.. melampau ye pun kalau aku ponteng..

Danial pun aku rasa menurun perangai aku agaknya. Hehhe... aku terjumpa balang coco crunch dalam bilik diam.. Kwang..kwang..kwang...

Marah??? Marah mestilah marah kan... Cuma lagi aku cakap ngan Danial kalau tak larat.. cakap lah tak larat. Janganlah tak pose cakap pose. Lagilah aku marah kalau membohong. Ada satu kali tu... dah le pose.. dia pegi main bola kat porch... tetiba lari masuk dapur.. minum air tepi peti ais kooooo... Dia ingat mak dia tak nampak gaknye.... Dia keluar dari dapur ken soundlaaa ngan aku...

Tapi takpe.. mak ampunkan... skarang ni train lite2.. ko kalo dah darjah 5 tak pose bebetul.. awas ko.. berbirat belakang ko aku kerjakan.. hahahhaahahahahah gegar!!..



Tiada ulasan: