10 Ogos, 2010

Salam Ramadhan



Disini saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menyambut bulan pose yang mulia... dan juga ingin memohon ampun dan maaf kepada handai dan taulan sekiranya saya telah menyinggung dan mengguris hati rakan2 sekalian. Kang sesia je pose saya kang...
Berposelah kamu seperti ini adalah ramadhan terakhir buatmu. Er... kelebihan ramadhan korang carik sendirilah kat web... hehheheehh.
Pada yang a/able malam ni dah start tarawikh...
Aku harap2 sok aku bleh pose... takpe aku pasang niat sesiang dulu.... manalah tau besok clear kan...








4 ulasan:

adiwarnatasya berkata...

Salam Kanda:)
"Selamat Berpuasa juga buat kanda sekeluarga:)

Elyn Sani berkata...

selamat berpuasa kak!!

Tanpa Nama berkata...

kurusnya?adakah edit photoshop?

mr.mussel

LayarLara berkata...

NoName,
Tak main laa edit2... segar dari ladang ni...

Ini adalah hasil bimbingan Kuli Kapal.. Mekasih bang kuli...