19 Ogos, 2010

Tragedi di Bulan Pose

Hari Sabtu lepas... aku dok meriba si Ibtisam. Sambil tu aku bukaklaa sampul wafer ni. Hajat di hati nak bagi Ib makan wafer ni. Pasal mende ni keras aku kenalah mamah dulu baru sumbat mulut dia. Huih... 6 kali aku mamah sumbat.. mamah.. sumbat... . Skali tu Danial dari luar masuk dalam jerit kat aku... MAK??? MAK TAK POSE EHHH??? MAK MAKAN???
Terus tersembur wafer dalam mulut aku.... EHHH.. MAK LUPALAAAAAAA... MAK TAK SENGAJA.. hahahhaha gelak besar aku masa tu... mengenang kealpaan diri..


Sumer kerana budak ni laaa.. kerana dialaaa ku termamah wafer tu...


Ni gambo 2 hari lepas.. dia kene muntah2 n buang2 air.. Dah ringan sket badan dia... lar ni cam dia tak berapa nak selera makan nasi...



2 ulasan:

Elyn Sani berkata...

ekekek rezeki siang hari tu kak!!

LayarLara berkata...

Elyn,
Weitt... tak sempat telan ehhh... ekekkek sempat merasa betapa enaknya wafer itu... sungguh tak sengaja!