02 September, 2010

Terperangkap..

Kari Ayam... tak pedas lansung.. sebab memikirkan anak2 nak makan...

The Roti Jala... emmm terliyurlah plak..

Okeh the bubur putih merah.. eh.. cam bentuk kepala mikey plak... hehheheheheh




Okeh.. ini entry basi yang tersangat basi-basi-basinya...

Entry hari apa ehhh.. kalau tak silap hari Sabtu..

Cam biasa hari cuti berbuka kat rumah Betaraguru. Menu aku sediakan pada hari tersebut ialah Roti Jala n Kari Ayam. Oh ye.. disamping itu aku masak bubur putih merah gak.. Bubur ni aku buat bila aku ada terniat sesuatu je. Contohnya cam haritu 3 orang anak2 kene muntah n berak2. Dan satu lagi tangan Ib yang cedera tahap serius.

Tapi kali ini aku buat campur ngan sagu biji. Sangat lah super wehhh.... Buka kat rumah betaraguru adalah sangat terbaikk. Sebab ramai orang.. nanti lepas makan bleh sambil2 kemas bleh borak2.. dan yang paling best adalah sesi kutuk mengutuk. Disamping tu bleh acara nyanyi sahut menyahut... aku nyani satu bait.. nanti makcik aku sambung satu baik... tapi lagu2nya adalah klasssssssiiiiikkk nasional..




Tiada ulasan: