09 Disember, 2010

Belangkas... How?


Korang pernah tak makan menatang kat atas tu?? Ada seorang teman bagi aku dua ekor belangkas, dah siap bersihkan. Dia kata masak je macam masak ketam.

Malam tadi, puas aku tenung belangkas tu... then belangkas tu tenung aku balik. Aku tenung balik belangkas tu.... lelama kuar muka PREDATOR plak... aishhhhh..

Arwah tok aku cakap dulu, Belangkas ni bukan sumer orang pandai masak. Belangkas ni ada racun. Yang aku dok dengo... belangkas ni telur dia je bleh makan. Aishhhhh main konfius plak aku ni.

Boleh makan tak bleh ni??? Aku bungkus masuk lam peti es. Aku tanya ngan AbangSayang. "Bang, kalau Ati masak belangkas abang nak makan tak?"

Laki aku tak jawab pun yes or no. Dia pandang muka aku dia tanya balik... Pandai masak belangkas ke??

Huhuhuhu... ni lah pertama kali nak masak ni... Ish.. kalau masak, nak letak seko2 terbentang dalam kuali gitu ke??

Adoiiiyaaai.... Apa aku nak buat ngan belangkas tu eh???

peleaseeeee...


2 ulasan:

Elyn berkata...

erk belangkas bule makan ek kak?? hihii sungguh saya x tau!!

LayarLara berkata...

elyn... entah... dia dua alam ke? akak pun tak tau... setau akak telur dia je..