13 Disember, 2010

BEN ASHAARI BLOG LIST 2011


Ok, En. Ben, saya pun nak join jugak. Ini macam mana boleh jadikan... orang lain berderet2 menyusun2 saf nak selit2 kat rumah En. Ben. Saya ni kalau tak dapat dua belah kaki, dapat sebelah kaki pun jadiklaaaa... (bagaimanakah??)


Antara syarat yg kena ikut spt dibawah yer :
Letak header blog BEN ASHAARI ~ okehhhh.... sudahhhhh... lihatlah en. ben yang ganteng ituu...

Tajuk BEN ASHAARI BLOG LIST 2011 dan link ke entri ini.. ~ juga sudah dong...

Sehari berapa kali update ? ~ ish..ish..ish... blog ni kan suam2 kuku.. .jadi update pun kekdahnya suam2 kukulah jugak. Kalau ada masa rasa macam nak hari2 update.. kalau takde masa... seminggu sekali.. hahahahhahaha

Sila jawab dalam 100 patah perkataan .. Kenapa nak berada dalam blog list di Blog Ben Ashaari :
Uiishhhhhh kene buat esseiiiii.... last buat essei dulu masa nak exam PTK. Apakah bentuk soalan ini?? Adakah En. Ben purak2 tanya? Of coz laaa En. Ben nak masukkan dedua belah kaki kat rumah En. Ben tu. En. Ben kan glamer... sapa tak nak tumpang glamer wehhh (habislahhhh) Moga2 dengan penempatan blog saya kat blog en. Ben ni... ramailah kawan2 dari seantero dua ni, bolehlah saya menjadi seglamer En. Ben (gila glam) er... apa lagi eh.. (dah 100 ke belum?) dan semoga mencanaklah sket parameternye... kalau idak seciput2 ciput. Lagi plak Blog En. Ben banyak info.. memacamlah... ada plak masak memasak... haaaa masuk dan sesuai sangatlah ngan jiwa saya ni yang kekadang rajin nak masak. Eh.. dah terlari dari tajuk ni. En. Ben, bolehlah masukkan saya dalam list En. Ben ye.. boleh ye.. boleh ye?? Saya dah tak sabar nak menglobalisasikan blog ini (padehal takde hape pun kat sini). Siang malam asik mimpi je.. (melampau).. Okeh dah 100 belum?... Okeh.. saya ulang sekali lagi ye... Blog En. Ben best, meletup, banyak info, banyak kawan... er... peleaseeee En. Ben..... (kelip2 mata...)

Tiada ulasan: