24 Januari, 2011

Jom Nusajaya

 Salah satu bangunan yang terdapat kat Nusajaya

 Terus aku terfeeling2 kat tajmahal.  Abang Saruk.. where are u...

 Okeh... dah tiba... panas kemain..

 Memasing... 








 Lambang Kerajaan JOHOR

 Dalam dewan untuk adun2 bersidang

 Cantiikkkk..

 Buluh runcing satuuuukkkk!

 Tu dia... tangga dia cam cita industan...


 Dalam galeri



 Ada spelling error disitu... cuba cari kalau anda bijaksana

 Gambar Askar TSN... mencarik gak gambar tok aku.. .tapi ketidaan



 Logo Kerajaan JOHOR dari versi awal sampailaa yang terkini... yang terkini rimau dia lagi comeiii








 Rumah tok aku dulu ada tauuu.... tiap kali nak pegang je kene marah.. Penyudah tak tau mana peginya mende ni sekarang.  Rappers dulu suka gantung CD kat leher kan?? cuba kalau berani gantung piring hitam ni kat leher... gerek tak..





 Sultan JOHOR yang baru...

 En. apa ehh... nama dia bermula ngan M.. pastu belakangnye ada bunyi cam Lis.. gitu.. ehhh bukan muflis... bukan... entah aku tak ingat...

 Okeh.. dah nak balik dah... ada 6 bangunan, 2 bercirikan Andalusia... 5 bercirikan tradisional.  Yang aku masuk satu bangunan je...Bangunannya sumer berpandukan arah kiblat.

 Okeh, ni nak pergi ke Puteri Harbour.  Nampak tak kehijauan di seberang tu... haaa tu dah singapore


 Kalau aku kaya.. adakah aku juga akan memiliki kapal layar?? eh.. ini kapal layar eh?? hahahhahahah








Okeh... sekian...


1 ulasan:

atty's berkata...

Cantik tmpt nie ..