10 Januari, 2011

lagi gambo belukar derian

Opsss ada lagi plak gambo kat belukar durian.. (sumpah sebijik durian pun aku tak jumpa).  Ni dari kamera kawan aku plak... layan!!


 Ibtisam masa ni ok lagi... masih nak dok atas riba aku, walhal kusi sebelah ni kosong. eh.. zara main cak2 eh..


 Kan aku dah bilang... tak percaya... ni dah tak bleh handle dah ni.... ini bus aku yang punye!! kusi elok2 cantik dia nak gak dok atas lantai... gasak!



 Aku dah main cuit2 ujung baju je... mengutip... kutip2 bagi kat mak dia.. kutip lagi.. bagi kat mak dia..



 Danial, tekun... camle besok dia nak bukak tempat ternak belangkas gak...


 Haaa.. nilaaa bukti dia tangkap belangkas tu.... eiiii gelilaaa aku tengok.... Anak takde pape... mak dia jerit cam kat rumah je...



 Ye.... sila beratur ye anak2.  Bas akan bergerak sebentar saja lagi.  Jangan cicir tiket bas.. kang terpaksa menapak.. 


 Ni bukan kamera aku... tu pasal owner kamera ni selalu amek gambo aku terselit2 je.  Bukan dia takleh inform muka aku tak nampak... memang saja dia nak sabotaj aku ni... Ni sebahagian orang je... selebih dah naik bot


Haa... inilah juadah kenduri sekampung.. Tapi ni bukan aku punye pinggan.  Ni owner kamera yang punye.  Sebelah tu cam daun nangka je tu... tulaaaa pucuk putat.  Rasa dia kelat kot... makan ngan nasik sedap katanya.  Aku tak rasa pun... (Banyak gak ko makan eh jai..)


Dah.. abis.. takde gambo lagi...

5 ulasan:

viruspadu berkata...

saya suka pucuk putat. memang sedap tauuu.

LayarLara berkata...

virus,
benarkah?? ini macam kene rasa!

attyfir berkata...

ketam tu..adoi..buek den lapor je tau

LayarLara berkata...

attys,
Kita amek seketul, tapi serah kat kristal, leceh nak makan. Bapaknya tukang kupas.. Tengok terliyur gak.. hehehheh

ieda berkata...

pucuk putat...makan dgn laksa sedap tu..