17 Januari, 2011

Sepetang di taman..

Petang jumaat last week bawak anak2 ronda2 kat taman.  Tapi tak pegi laa kat taman orang2 senteng otak tu.  Aku pegi taman jauuuhhh sket.  Orang pun tak berapa ada.  Jadi bebudak seronok sket laaa.  Dalam ramai2 tu Ibtisam yang paling kotor di hujung waktu.  Dia dah pandai jalan jatuh, so jalan tak moh pimpin... habis kasut ngan baju dia sumernyeee berkerak..


 Uiishhhh besarnya lengan sapa ni?? skali dia hempuk... tak bernapas...

 Kristal n Zahra.  Suka hati kolah Kristal nak naik buat gaya bebas...


 Haaa yang baju biru gelap tu adalah penjaga bagi anak2 aku skang ni... dialah jugak adik kepada AbangSayang merangkap mak sedara kepada anak2 aku, nama dia Samsiah.  Anak dia 4, tapi ni dua je yang dibawak.  Yang baju oren tu nama dia Mohd. Shah, very the aktif, aku rasa besok dah besar dia bleh jadi atlit lari pecut.  Yang baju putih tu, nama dia Nor Aishah.  Sebaya ngan Zahra.



 Okeh.. zahra ngan 3 peaceee!!  Puas aku ngajo... 2 laaaa bukan 3... tapi tetappp dia buat 3 jugak.


 Ni belum belemui lagi.... tunggu sat lagi.....wahhhh muka atak senyum haaaaa.


 Ibtisam... orang naik ikut atas laaaa ko naik ikut bawah ni... harus ko kene langgar ngan kakak ko karang..



Ewah.. ewahhhh tatehhh... tatehhh.. sambil jalan mulut dia bunyik... "ateehhh...atehhhh".. memberi sokongan moral kepada diri sendiri...


Sampai kat taman jam 6.10 petang... 6.40 dah gerak balik... cukuplaaaa kannnnnnn.







1 ulasan:

atty's berkata...

budak2 mmg suka g taman permainan nie ..

lagipun elok utk diaorg..lagi kalo budak jenis active elok sekali sekala lepas bebas