02 Februari, 2011

baik punye alasan




Hehehehhe... kucing skang ni suka makan kertas eh? Yang pasti ini bukan anak aku punye alasan eh...

Kamu2 dulu mak bapak cek tak keje sekolah?  aku pun tak berapa ingat, mak bapak aku cek ke tidak keje sekolah aku... hehehhe... ateeeeee lama beno dah meninggalkan zaman sekolah kan..

Anak2 aku skang ni, tetiap malam bapak dia akan selongkar beg, buat sportcheck.  Eh.. tapi skang ni aku peliklaa... kat sekolah dah tak ada bakul sampah dalam kelas lagi eh... sebabnya anak2 aku dalam beg dia mesti ada plastik jernih.   Cikgu jual 10 sen untuk isi sampah.  Pesal sampai cam gitu sekali  eh?  Kekadang aku marah dalam pensil box ada sampah pengorek, tu belum dalam kocek baju melayu.  Nak kene lapor dalam PIBG ni.

Ish..ish..ish.. sapa2 tau tempat ada jual bakul sampah murah2 punye... nak jugak aku sedekahkan setiap kelas dua bakul sampah...



2 ulasan:

wifenavy berkata...

He he.. Maafkan la kucing jiran dia tuh.. hu hu.. apa la memurid zaman skrg.. kreatif + berani sesangat

ieda berkata...

cikgu saja ja tak nak letak..so that dia boleh jual plastik sekupang tu.