25 Februari, 2011

Dont judge book by its cover..


Entah entry aku ni ada kene mengene ke idak ngan gambo tu.. hehhehehehe.

Korang tengok rumah kat atas tu.  Apakah perkataan pertama yang muncul dari mulut korang. Apa?? takde terbayang pape??

Ekceli gambo ni aku amek couples month ago... masa aku laki bini dok mengenang nasib kat salah satu restoran yang ada sepanjang jalan air molek.

Masa tu aku terkesima... terus aku cakap ngan laki aku... "Wuuuiiiihhhhh luar cam setinggan dalam cam apartment..." hahahhah itu aku tiru ayat senario the movie...

Cuba korang tengok.. rumah tu rumah papan je... tapi pagar dia... mak aiiihhh mahal tuu.... owning dia dari dalam menjejak ke luar..  bukanlah aku cakap dia takleh pakai pagar lawa... tapi keadaan dia sangat mengujakan minda aku.  Pastu, tengah aku dok perati rumah tu, adalah sorang mat despatch berenti kat rumah tu.  Nak anto something... sian.. berzaman dia dok jerit2.. sorang pun tak keluar.  rumah besar takde door bell... last2 budak despacth tu blah gitu je.

Entah2 rumah tu dah jadi office kot... sebab tu pagar dia kemain lagik..

huh... sebenarnya aku takde idea nak update hari ini.. hahahhahahahahhahahahahahah




3 ulasan:

Chenta berkata...

jap ekh,
haku dok fikir , apa motif or moral citer ini ...?

fikir..fikir...

LayarLara berkata...

linda,
ko jgn macam2 ehhh... aku dah dijangkiti sakit ko... idea ilek...

Elyn Sani berkata...

ni perompak dtg curi pagar je la kot!! haahahah