22 Februari, 2011

Don't mess with angry woman..


WARNING!! ERRR... KALAU KORANG ADA PERASAAN NAK MUNTAH YANG SERIUS, JANGAN TENGOK GAMBARNYA YE...BACA CERITA AJE UDAHLE, JANGAN KATA AKU TAK INGATKAN... SENDIRI TANGGUNG..

Serius Shit - Peragut Mati Dilanggar Mangsa : Sebahagian Telur Melekat Pada Kereta

Pertama sekali aku nak ucapkan selamat mampos kepada seorang peragut yang mati setelah dilanggar oleh kereta yang dipandu mangsanya. Kedua aku nak ucapkan sila mampos cepat kepada peragut kedua yang kini dirawat di wad rawatan rapi.

Kisah berlaku di Ampang pagi semalam. Menurut laporan The Malay Mail, dua orang peragut ini meragut beg tangan yang diletakkan didalam kereta Toyota Vios milik seorang arkitek wanita yang tinggal di Taman Megajaya. Pergelutan berlaku dan mangsa ditendang oleh suspek. Si mangsa tak puas hati lalu mengejar peragut yang melarikan diri dengan menaiki motor. Kejar punya kejar si peragut panik sehingga termasuk jalan mati. Ketika cuba melarikan diri motor saspek berlanggar secara berdepan dengan kerata magsa ragutan mereka





Momentum pelanggaran dikatakan sungguh kuat sehingga 2 orang peragut ini tercampak masuk kedalam longkang. Seluar milik pemandu motor koyak rabak dan peragut warga Indonesia berumur 34 tahun ini mati ditempat kejadian. Peragut kedua juga seorang warga Indonesia berumur 25 tahun cedera teruk dan kini dirawat di Hospital Ampang.

Kecederaan dialami peragut yang mampos itu sungguh awesome sehingga terdapat serpihan daging dipercayai testisnya melekat pada grill hadapan Toyota Vios milik mangsa. Awesome trophy. Kalau akulah, aku awet telur tu dan letak pada cermin rear view sebagai tanda "don't mess with me bitches"





Malang bagi si mangsa, pihak Polis mungkin mendakwa beliau atas kesalahan "membunuh dengan memandu secara bahaya". Hopefully pihak polis akan tarik dakwaan keatas mangsa ragut. I mean the peragut carik pasal dan we have the right to run them over like siput babi kan?

Laporan asal MalayMail 


2 ulasan:

Elyn Sani berkata...

ade baca berita ni. buat jahat pasti ade balasan nye kan? tapi kesian pada mangsa ragut kalau kene dakwa camtu!!

LayarLara berkata...

Elyn,
cam tak adil kan..