15 Mac, 2011

Day I in Glory Beach


Aku dah sampai pada jam 1.15 petang tadi.

Dah sampai di PD baru dapat call dari opis bahawa bengkel kami ni tak mendapat kelulusan dari TNCPI sebab pada paperwork peruntukan adalah RM40k.  Mahal sangat katanya.. .  Padehal kalau bebetul cuma RM25k saja,

Kang malam aku upload gambo pulak ye...

Apa khabarnya lah anak2 aku kat Johor.. oh.. alangkah indah kalau dapat bawak anak2 ke sini... pesisir pantai yang cantik memutih sangat memukau...






3 ulasan:

atty's berkata...

jadiknya ..jadik ke berbengkel.ke bercuti2 jer.

MiMiEyAnA berkata...

abg man jage budak2 sendiri kew??cayalah!

Ad berkata...

xbetya xde gmbr2 dah menghiasi blog ni...