13 April, 2011

hanyalah gambar..

Tak berkesempatan nak hupdate... korang layan gambar je eh....

Kat rumah Mak Sam (Adik AbangSayang).  Danial buat photoshoot sendiri

Bingka Durian... akibat lambakan durian... Sangat sedapppp...  tang hangus tu  jangan kira... memang sengaja aku hanguskan.. nak kulit garing katanya.. 

Kristal n Sofea masa pertandingan mewarna Festival Inovatif & Kreatif UTM Sempena Konvokesyen baru-baru ini

Danial n Mail pun sama.. pertandingan mewarna n melukis...  Datang maskot Upin & Ipin terus tinggal segala lukisan.. 

Natural Spirit... ni masa aku ajak dia join LARIAN MALAM... best.. kita orang tak habiskan lap pun.. hehehhehehe.. jalan2 sambil makan buah apple... 

Ibtisam kat playground Sri Putri

Cermin keta pecah kene batu masa aku otw pegi Pejabat Tanah Daerah kat Nusajaya.  Lokasi kejadian adalah di jalan Gelang Patah

Ah Tong dulu kini dan selamanya tukang repair keta aku kalau rosak.  Ni adalah kali kedua dia tukang pasang cermin keta aku yang pecah.

Ibtisam, semalam kat playground Jalan Perak

Pompuan melayu terakhir... Zahra.  Baru baik demam..  Pompuan ini juga sering menjadi mangsa buli Ibtisam, Kristal N Danial.  


SEKIAN...

Tiada ulasan: