28 September, 2014

Aku ke yang susah sangat nak paham ni?


Hemmmm... aku cuba bukak balik blog aku yang baru tu.  Manisnyaaa.blogspot.com.   Tapi bila aku taip url dia, dia appear blog tersebut hanya untuk private reader.  Seingat aku, takde pulak aku setkan private.

Smalam AbangSayang buka blog aku tu guna tepon dia yang tak berapa nak canggih.  Dia tanya apehal bukak blog aku, klik kat entry kuar video 18xs.  Ehhh pandailah sangat aku nak link2kan bagai blog aku ngan video2 cenggitu.  Password pun bertahun aku lupa inikan pulak nak buat mende2 yang advance ni.  Mesti suami kesayangan aku ingat aku dah bertebiat agaknya, letak link bukan2 kat blog aku.  Ohhh tidak.  Ini boleh menjatuhkan imej ni.

Tapi hari ini aku bukak pakai pc, invite readers only.   Ada orang take over ke eh??? Aku nak copy gambar n entry blog kat situ kat blog yang ni haaa.

Ada mende2 yang aku susah nak paham ke bab2 blog ni?  kenapa ehhhh?? kenapa aku selalu dilanda masalah sebegini rupe??

Feeling :  peliknyaaaaaaaa



Tiada ulasan: