12 September, 2007

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak

Sempena tibanya Ramadhan Al-Mubarak, saya (amboii sopan sungguh..) ingin mengambil kesempatan mengucapkan kepada teman-teman semua "Selamat Menjalani Ibadah Puasa" .
Semoga :-
a) Pengisian pada bulan Ramadhan ini akan lebih baik dari tahun2 yang sebelumnya.
b) Semua ibadah ke jalan Allah akan diterima sebulat-bulatnya.
c) Semoga Ramadhan ini bukanlah Ramadhan yang terakhir buat kita semua (lain macam je aku ni....)
d-z) isi sendiri

Fuh!!! rasa cam ustazah lah plak... ok semoga bulan pose ini juga menjauhkan aku dari nafsu amarahku yang pantang di jentik.

Sebenarnya aku ada cerita nak kongsi apa yang telah berlaku pada hari2 semalamnya tapi kekangan kerja banyak bangatt bahh... Kamek sik sempat mau menghupdatenya... kitak tu... tunggu ajelah ye...

4 ulasan:

Nezjoe berkata...

selamat hari raya!
ops!
belum lagi
hehehe

selamat berpuasa!

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

ko buat lawak ke apa joe?? hehehe tq... selamat berpuasa kembali.. jangan ponteng ponteng haaa...

green apple berkata...

akhirnya ko dapat jugak hidayah.

LayarLara Legendary Of Journey berkata...

green apple;
mak aiii kul berapa ko singgah sini? mesti kesunyian kan...sabar ye... bih kurang seminggu jek lagi kan.. sabar ye....