10 Oktober, 2007

Kenangan lalu...

Biasala nak dekat raya ni, haruslah ada gerak gempur mengemas rumah secara mega.. sangat teruja ok..tapi yang aku rasa paling teruja AbangSayang laaa.. dalam bz membuat amalan 5 s... tetiba terjatuhlah gambar2 yang dah terkeluar dari album.. belek belek gambo tu... le.. tak sangka aku dulu si kristal punyelah debab.. tapi skang ni dah jadi cam kerengge la plak...

aku boring je kalau jalan orang mesti cakap... "engko ni rampingg je... tak macam mak kau.. (satu hinaan tu.. er.. itu fakta atau pendapat.....kui..kui..kui.." apa ingat aku tak bagi anak aku makan ke?? tolong sket ehhh... anak aku tu makan jadi tulang.. harap tinggi aje... tah gen sapa dia ikut pun aku tak tau.... Si danial pun sama... masa kekecik dulu debab kemain... dah lasak ni susut laaa, tapi yang tak susut pipi dia tu...


Tengok aje pipi ngan tapak kaki dah tau montel bangat masa tu..

Ini satu tika dulu.. masa badannya montok...

Danel masa ni pun tak montok sangat, ada lagi montok gambo dia... masa baby...

Haa ini nowadays.. dah kerempeng both anak2 aku, korang mesti cakap aku dulukan tembolok aje kan...
kejamlaaa kalau kenyataan tu kuar.. itu sama sekali tidak berlaku... percayalah

1 ulasan:

Nezjoe berkata...

wahhh
cantik anak2 hang posing
menurun sapa ni?
maknya ke?
huhuhuhu