25 Mac, 2008

Beginilah ceritanya...

Danial tengah panas pun dia bleh jadik main mendealah ni... harus ko rentung lagi danial


Ceh.. aksi memanjat lah pulak.. gambar di snap oleh abangsayang dari luar..

Kristal naik vespa... ni jelah mende yang dia tak takut nak naik.. sumer mende dia takut..

Aisehhh gambo tak jadi... kepala sapa plak yang melintas ni...

Ini baru jadik... maskot KFC tu dah bosan ngan danial sebab danial asik ikut dia aje... dah tu jerit "yeh..yeh.. ayam mcdonald".. mau tak haru.. nasib ko tak kene patuk ngan ayam kfc. Kristal jangan tanyalah... ada ke dia jerit2 cakap ayam tu nak makan dia... huh.. tak berbaloi..

Beginilah ceritanya yang bertajuk AKU BENGANG NGAN PAK GUARD..
Pengijazahan Konvokesyen - 40 ada 4 sesi, so hari isnin last sesi pagi.

Bila aku sampai kat parking kul 7.40 aku tengok sumer parking full.. mau yang halal hatta yang haram.. sumer full gila... sebabnya guar bengong dah bagi lepas graduan dan ibu bapa parking kat tempat staff. **tto betul tau... Dah le hari senin hari bekerja... tambah lagi ngan kehadiran keta graduan dan ibu bapa.. abis aku nak letak keta aku celah lopak mana?

Hangin betul aku... 30 minit aku pusing2 cari manalah tau ada unta yang dah blah... tapi hampeh.. tarak pun... aku pusing kat PSZ.. pun full.. cinabeng tul... at last aku parking kat FAB. Korang tak tau betapa jauhnya FAB ngan pentadbiran... daki bukit beb... ngan peruta ku boyot2 ni... ELIN ko tau kan FAB tu kat ner... yee.. disitulah aku parking... haram zadeh betul.

Aku tengok guard bersepah2 tapi kelabu asap.. main sedap dia je berlonggok bertonyeh2 sesama sendiri.. konon cerita ko beli apa eh kat pesta? Oh.. aku tak beli pape... sebab belum gaji... huh... memang unsangkarable..
Aku pun sendiri tak berjalan sangat kat pesta.. sebab penat + panas + perut berat.. Cuma sempatlah aku pergi sekali je hari Ahad lepas abis sesi 3.. tu pun pegi kul 5.15 petang.. adoehhh paneh kemain...

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

eh,,itu kira ok lagi kalau compare parking kat fkksa,FKE or FKA, orrr lab marin yang cantekk itu. takpun KTR..tu kira dah bertuah badan tu cik lara oiii..(sambil mengonyoh tembakau kat gigi2)

idup pak guard!!!!!
(terima kasih kerana pernah bg ad masuk kolej tanpa kad matriks berpuluh-puluh malam lamanaya)

wakaKAKAKAKAkakaa

*psstt..kim slm pak saad tayar pancit..winduuu

Ceera berkata...

kenapa tak maki je guard tu, hiks.. sian dok boyot2 terpaksa jalan jauh...

Diana Ishak berkata...

aku baru perasan link tu - kajol malaysia????

Puteri Satu berkata...

la hai...sabar-sabar....sabar itu separuh dari iman....ko jangan marah-marah..tak lawo...ko senyum ..lawa..

LayarLara berkata...

Ad,
Kalau dah sampai ke FKKKSA itu memang dah kritikal... jawabnya memang aku terus balik rumahlaaa. Ko dah kat mesia ke Ad?

Ceera,
Hehehehh tak kene maki pun guard tu.. tapi kenelah panahan lazer dari akak sket..

Apple,
Ceh.. ko ni Di, dah berzaman aku bubuh title tu.. baru arini ko perasan...

Puteri,
Aku senyum lawo eh.. hehehheh hins..hins..hins.. kembang2 ni aku nak control ayu...