07 April, 2008

Menziarah keponakan di hari Sabtu

Hari Sabtu.. sebab dah janji ngan Danial n Kristal nak pergi Zoo Johor (where else?) dari last week.. soo this week kenalah tunaikan.. Korang ingat aku berjalan sangat ke... dorang tinggalkan aku jauh kat belakang.. asal nampak mende yang ada potensi untuk aku melabuhkan punggung memang aku stop.. heheheheh... aku rasa ada le dekat 10 kali aku duduk merehatkan diri...

Pangkat sudah turun, kene duduk belakang ye... Tengoklah hidung aku dah saiz berapa pun tak tau nak gambarkan.. takpe.. kejaaaaaap je lagi back to normal

Sebelum memulakan program, perkara paling utama ialah mengisi tangki masing2. AbangSayang buat aksi kekonon hensem.. Danial tak senonoh.. masa tulah nak service lombong... menatang yang cuba enterframe ialah peliharaan kesayangan kristal

Ye.. Kristal bebuat kontrol paling ayu sampai mata kelihatan sepet sebelah. Di tangannya ialah KOKO haiwan peliharaannya... kemana2 mesti dibawa.. inilah pengganti kucing yang aku dah buang dulu..

Hai.. nama saya Danial. Bapak saya tengah parking kereta. Muka saya ketat sebab mak saya paksa saya untuk bergambar kat atas besi yang tak berapa saya jamin keteguhannya.

Ohhh sungguh menakutkan.. Tiger ini sungguh kurang asam.. nasib baik aku tak dekat sangat ngan dia... 3 kali dia memancutkan air kencingnya.. nasib tak kena pada kitaorang. Kristal sangat takut ngan menatang ini hingga dia menyorok kat celah kelengkang bapak dia... Danial?? jangan tanyalah dia ni... so excited..

Tengok muka aku, anak takde pape mak dia yang lebih menjakunkan diri.. Ekceli aku sedang memandang pada burung nuri yang dok bertenggek kat bahagian atas. Sila abaikan saiz badan aku...

Tempat apa yang korang singgah ni??

Apakah yang cuba kau lakukan? Sesungguhnya aku tidak tergoda dengan pose untuk menyerlahkan siapakah kau sebenarnya... cuba lagi.

So sweet Nuri ni.. pandai plak dia memberikan pose yang menarik

Ini kat tempat menatang yang bernama Tasmanian Devil. Tapi kristal panggil bear. Masa ni nak balik dah... tak tahan aku dengar dialog Kristal. "jangan nangis eh bear.. nanti kakak datang lagi ye.. tak moh nangis2 ye.."

Tiada ulasan: