30 Julai, 2008

Bertapaknya aku disini

Iklan Satu :
Mamak! Teh tarik satu!! ===> Boleh! ===> Mamak! Separuh ni tak berapa ingat dialognya, rosak betul kepala otak aku, dialog singkat pun takleh ingat.. tu pasal tak leh jadi pelakon
==> Tak Bleh! ==> Kenapa? Aku suka iklan ni.. hehehheehehh

Iklan Dua :
Mari kita lari ke Bukit Aman ===> Dah tak selamat ==> Mari kita ke Pulau Sentosa ==> Dah tak ni pun aku tak ingat heheheheheheh ===> Kalau macam tu mari kita ke Amerika
===> pun dah tak selamat **** nama produk x leh sebut tak nak aku promote barang dia kat sini, yang benonya aku tak ingatttt sudah dikenali di seluruh dunia ===> HABISLAH KITA haaa bila dialog ni kuar danial ngan kristal mesti serentak sebut n ketawa

Heheheh... bukan kat tv n radio je ada iklan.. kat blog aku pun ada iklan gak tau..

Sebenonya ada beberapa topik yang aku nak tulis kat blog ni.. Tapi tak mohlah dalam satu topik ada banyak sub topik.... Semuanya beratur dan setia menunggu giliran... antara topik2nya ialah

1) Fitnah jelalah
2) Ibu mertua ku koma

Eh??? dua topik je?? Malam tadi rasa aku banyak... ishhh nak kene cernakan pemikiran aku ni..

Skang aku tak nak cita dua topik tu... Malam tadi aku hantar Zara pegi injek nama baby aku Zahra Laiyina means Taat/Patuh dan Lemah Lembut ... suppose pada hari Ahad lepas... tapi pasal kami sumer dah menghabiskan masa sehari suntuk kat kebun. Terik perut aku bantai buah durian, manggis n dukung ada can berat aku naik balik.. syhh!!! berat aku turun 18kg ok.. tapi taklehle nak lawan kelangsingan kajol mesia tu.. aku jeles tul ngan kelangsingan ko

Masa otw pegi klinik sempat plak aku menerawangkan pemikiran aku. Flash back ko... cemana aku leh ada kat dunia maya ni... Memula yang aku kenal dulu adalah IRC korang pun tau kan... aku guna nick TETIKUS lepas tu aku guna nama MayaSari nama ni aku dapat masa terpandang bas Mayangsari hehehhe.

Nick MayaSari sangat kontroversi... sampaikan aku perasan ada yang berebut nak guna nick tu. Dan paling baru aku tengok ada plak nama tu dalam drama. Selain MayaSari nick yang aku selalu guna adalah BijaSura, LangBuana, AngkorWat, LayarLara, SriDiah. Semacam kan nick2 aku tu.. Tapi banyak2 MayaSari laaa yang begitu terkesan heheheheh... sehingga aku terpaksa mematikan watak MayaSari muahahahah...

Pada sesapa teman irc yang tersesat kat sini... akulah MayaSari itu!!!!! Aku.. ye aku!!!!! Muahahahha..

Aisehhh baru rasa panas nak berblogan.. kakak aku ajak bfast plak... w/pun aku dah bfast kat rumah aku nak pekene air panas kantin gak.... cau dulu eh...

Tiada ulasan: