06 Ogos, 2008

Miss me??

Aku sedey bangat... Raya Haji aku tertinggal one set baju kat rumah mak aku. Masa tu aku pregnant 4 bulan. So lepas tu aku dah tak teringat langsung kat baju tu coz perut beso mana leh pakai. Semalam aku bongkar wardrobe cari baju vouge aku tu... konon nak pakai hari ini... tapi tarak... baru aku teringat tertinggal kat rumah mak. Aku call adik aku tanya baju aku... sangat mendukacitakan BAJU AKU ADIK AKU DAH BUNGKUS N SEDEKAH PADA ORANG JUNJUNG. Patutkah???? Baju kakak ko yang ko sedekah tu bok pe.. kalo ko nak sedekah ngan rete ko le... isk.. bukan murah dek oii aku beli baju tu... napalah ko ni sengal??

Wahhh i'm so sad... what to do?? Nampaknya setiap perkara ada hikmahnya.... Hikmahnya AKU BLEH BELI BAJU BARU KAT JUSCO... JUSCO SALE BAJU... tapi manakan sama ngan baju yang paling aku sayang tu... isskk... baju tu one of my vouge da vass collection... ohhh sungguh berdukacita..

Miss me a lot?? heheheh korang mesti tertanya2 napa tuan rumah blog ni dah lama tak nampak gambonye ye dak... wokeh aku bubuh gambo aku kat sini...

Ini muka tuan rumah yang meroyan kehilangan bajunya

Tiada ulasan: