08 Januari, 2009

Ntahapahapantah

Kalau anda gembira tepuk tangan..

clap...clap...

kalau anda gembira tepuk tangan..

clap..clap..

Kalau anda gembira beginilah caranya..

kalau anda gembira tepuk tangan..

clap..clap..

Aku letih badan aku rasa lesu je... mungkin ni kesan jadi suri rumah sepenuh masa 2 hari lepas.. memanglah sabtu ahad pun jadi suri rumah sepenuh masa.. tapi 2 hari lepas lagi multi pe....

Keluar masuk pasal budak sekolah... aku rasa kalau aku 100% suri rumah n keluar masuk hantar anak sekolah, badan aku mesti dah jadi cam... em...em.. cikgu linda jasmine... hahahahah very the perasan...

Smalam aku feel down... sebab aku baca paper hari ahad... 8 wanita disisi sarok kan... page C7.. aku memang budget nama aku terlist dalam 8 tu... tapi hampeh... sipi pun tarak... kong ajo ko saruk... curang eh ngan aku....

Kelmarin aku sms AbangSayang, SMS 1. Ayah.. balik beli kentang. SMS 2. Ayah balik beli 'sarung' tak bestla buang kat luar.... the result.. AbangSayang balik memang dia beli kentang.. tapi 'sarung' yang aku pesan dah bertukar SAYUR... aku tanya AbangSayang, "napa beli sayur??" dia cakap "laa kan Atie yang suruh beli sayur, abang pelik gak, sekejap mintak kentang, sekejap mintak sayur"... Aku pandang muka dia... aku cakap... "pi baca balik sms tu".. pastu AbangSayang gelak kekuat... seee laki aku ni kalau nak pesan kene betul2...

Hari ini MatMisai takde... oh indahnya.. syurga ku rasa.. tapi aku angin ngan dia ni.. ada ke patut dia buat usul pada big bos untuk buat bengkel khas untuk staf HEK pada 25-27 Jan... ko mereng eh??? dah tentu time tu raya cina kan?? apa ko tak geti nak luangkan masa ngan family ke?? ko anak dah besar2 memanglah dah tak kesah, anak ko pun dah tak kesah ko bapak dia ke ko sapa.. habis kitaorang yang lain ni?? akai ada ke??

3 ulasan:

attyfir berkata...

aku pun mcm penat gak nieh..

Ad berkata...

patutla harga getah merundum jatuih semalam..

MamaSofif berkata...

'sarung' jadi sayu...moralnye kena baca betul2 setiap sms yg diterima.
Abg misai ni budget pandai sgt la..agak2 ler nk wat bengkel pun..