29 Mac, 2009

earth hour... EMMMAAAKKKK!!!!!!

sumer sumer tengah dok kat hall sambil mengok berita..

Kristal dok sebelah zara... Zara tengah makan kudapan honey star. Danel tak buat pape, just tengok tv.. AbangSayang dok atas kerusi rotan.

Tiba2.. Tup! aku padam lampu.. maka...

EMMAKKKKKK!!!!!! Sumer2 jerit kecuali Zahra...

Pesal??? Selama ni kan korang suka gelap???

--------------------------------

Cerita lain... malam tadi send si Zara skali lagi pi klinik. Sebab dia buang air dah bercampur darah.

Buka je pintu bilik dokor... Dengar suara Doktor Zul.. "Zara.... kenapa teruk sangat bulan ni?? Sebelum ni tak pernah cenggini kan?? Rekod clear.."

Selepas berdepab berdebub cakap2 ngan doktor... the last choice is try the 100% soya.. POSOBEE susu khas untuk kanak2 yang tiada campuran lain selain soya. Tidak mahal 900gm hanyalah RM23.90. Ada kedai jual RM25.. tapi tu tahan untuk 3 hari saje...

Alhamdulillah sudah tidak buang2 air lagi... janganlah ko erk..erkk keras... haritu minum Mamex Gold menjerit2 masa nak erk..erk..

Hooo sangat ngantuk weiiii... satu tahun ada 2 kali keje non stop.... 2 kali tu means 4-5 hari ko balik rumah hanya untuk tido saja. Bulan mac/april n bulan Ogos/Sept... keja..keja..keja... cam tiada esok bagimu..

2 ulasan:

Elyn berkata...

la hai sian zara sakit blk..... kali ni x leh yak pasai susu ke kak??? dia alah susu lembu ek??

LayarLara berkata...

Elyn,
Tah le.. semenjak hantar orang jaga meragam plak kesihatan dia..