28 Mac, 2009

matikan lampu??

28hb matikan lampu dari jam 8.30pm hingga 9.30pm..

Tapi rumah aku takde maknanya pun... sebab AbangSayang memang suka duduk dalam gelap. Biasanya jam 9 malam memang dah tutup lampu kat hall. Aku plak tak suka gelap melainkan waktu tido. So aku akan nyalakan lampu dapur.. biar ada biasan cahaya sket.

So... sama ada matikan lampu atau tidak malam ini... tiada membawa maknanya pada aku sekeluarga.

Oh ye.. malam tadi makan best... apa yang aku makan yek?? okey 2 sudu nasi baryani, seketul ayam, half karipap (tak sedap), half kuih seri muka (manis woooo), satey (1 cucuk daging, 1 cucuk ayam n 1 cucuk perut), bubur kacang ( pun tak sedap.. banyak songeh plak) n ABC... waaa terlebih sudahhhh..

Aku amek sumer sket2 saja... (read: penuh sepinggan)..

Hari ini aku masih bekerja... aku rasa malam ni aku give up.. siang2 aku dah cakap ngan anjang malam ni jangan cari aku.. Disebabkan esok aku akan kerja pagi n petang, so hari ini aku nak bagi AbangSayang rehat sket. Sian dia dah jaga anak2 dari semalam, pagi petang siang malam. Ngan Zara yang tak sihat. Haaa baru ko tau cemana rasanya jaga anak2 bila ko asiklaaa berkepit ngan The Gang ko tu.. Walau apa pun... tima kasih banyak ye bang... Nanti I bagi upah kat U ye bang.

Tetiba aku rasa mengantuklah pulak.... yeee memang ngantok... tak cukup tido...


2 ulasan:

atty's berkata...

bagus le ko.maknanya ko dah selalu..selamatkan bumi.

LayarLara berkata...

Attys,
Bagus.. bagus.. yee sampai orang nak datang rumah pun cakap "awalnyaaa dia tido"