27 Mac, 2009

Menghadirkan diri di University President Forum Dinner



bersyukur ke hadrat Allah S. W. T kerana akak sempat jugak menghupdate rumah akak ni. Kalau tak haruslah mendapat cercaan dari lintah2 darat yang tak mengenal erti kesihan.

Smalam aku pegi dinner University President Forum kat Pan Pac.

Ingat aku pegi sebagai tukang makan??? Tidak sama sekali... aku pergi sebagai urusetia...

Lebih kurang 13 president university dari pelbagai negara telah menghadirkan diri.. termasuklah Havard University, Denmark University, Indonesia University... pendek kata malam tadi adalah malam international.

Lepas habis menjalankan tugas we all pun duduklah kat meja ujung.. biasalah kulikan memang dapat meja ujung2... depan orkestra plak tu... memang kalau ko makan kelentang kelentung pun takde sapa kesah... sebab tak dengo pun...

Tapi makan aku tak berapa selesa semalam.. peha aku asik bergetar aje.. silent mode konon... sebab aku asik berbalas tembakan sms ngan si anjang. tu le kekdahnya kalau tak duduk semeja... asik nak menembak aje kejenya... habis menembak jeling menjeling... peh tu.. ejek mengejek... aku sekeh gak budak anjang ni.

Makan sedap... super!! memula aku join meja squad bertindak... peh tu aku keluar sat... then masuk balik tengok meja squad bertindak dah penuh... aku dok join meja squad space. Nasib baik le... Allah memang sayangkan aku.. sebab meja squad bertindak adalah meja VEGETARIAN... hahahhahahhahahahahahahahahahhahahahaha

Sian dorang... makan ngan muka yang sedih dan pedih... cam makan time kenduri arwah. Tengok... rupa ikan..rupa udang... tapi bila rasa... tepung n sayur2an saja... first menu... second menu sumer bleh masuk... third dan seterusnya.. sumer main pandang aje... hahhahhahahah nasib baik le aku keluar masa tu.. kalau idak ngan aku2 skali jadi vege semalam... hahahah.. pokoknya aku makan sedap dari squad bertindak.

Tapi korang tak rasa sedih sangat laaaa sebab korang dapat makan kek 100% chese kan?? kan?? aku nampak betapa korang berebut2 nak kan kek belated besday minah salleh tu..

one more.. ada ke patut masa aku atas pentas si anjang bleh sms aku... "muka jangan control sangat laaa"... cipet kooo... nasib baik masa tu telepon aku tinggal kat meja urusetia... kalau idak mau aku balas time tu gak....

Okeylah... sekian dulu untuk hupdate kali ini.. malam ni ada dinner kat rumah Datuk Zaini, VC aku... makan sodap lagi...

Zara demam... demam saja takde selsema or batuk... entah nak hambek upah apalah plak dak ni.. Aku sampai jam 11.30 malam tadi... tido bih kurang jam 12.30... then kul 1.52 aku bangun, Zara merengek... keluh kesah... buai salah, atas katil salah, peluk salah, yang meredakan dia adalah teddy bear putih tu.... huh kalau aku tau itu ubatnya...

At last... kul 4.45 baru aku tido balik.... bangun balik jam 6.00 pagi... zara merengek lagi... aku masuk kat buai.. aku amek kerusi rotan dok hayun dia ngan diri aku sekali...

Pagi tadi dah hantar dia pi klinik... skang ni AbangSayang cuti ... aku takleh cuti... cuti dibekukan... tapi kalau mc bleh.... tak gamak plak aku nak mc tatkala orang lain sumer bekerja non stop...

2 ulasan:

attyfir berkata...

sian zara..tak sht..mana gambo dinner ko..nak tgk.

LayarLara berkata...

attys
haahlah... zara kene buang2 air lagi...

Gambo??? tungguuuu....