01 April, 2009

Bersiaran dari eco living

Hari ini kat opis sangat bzzz woooo...

Aku rasa makin aku nak bertukar ni... makin bz plak... kejap mat misai panggil... kejap azlina panggil... kekejap dr. mas panggil.... kalau dr. mas yang panggil memang berlari le aku... sebab bilik dia jauh.

dah beberapa hari aku tak cek email... ellehhhhhh 65 unread aje..... bukan cam pompuan menopose tu... 2000 email tak berbukak ko.... hellehhhh konon ramai peminat lah tu... padehal spam aje yang banyak... (berbau cemburu...sehhhh)

aku belum stori lagi kronologi perpindahan aku tu.... sok ajelah aku cerita... aku tak nak ada orang ketiga masa aku tengah cek email... hehehhehehehehe...

cau cin cauuuu... cau cen dollll...

sian anjang... hari ini muka dia dull aje... mendung je... kelabu je... sama kelabu ngan baju dia...

Anjang aku tau... ko terpaksa menghadapi masalah ko sendiri sekarang ni..... harap2 pengganti aku lebih baik atau setidak2nya setara ngan aku.. hehehehe....

Ko jangan gila nak berenti plak ye anjang... aku cakap ngan mak ko kang...

4 ulasan:

Zanna_MamaBatrice berkata...

mau x busy kak
kena settle ler dulu sumer2 kerja yg ada kan...

btw...
selamat menyenangkan diri di tempat baru sis

Ad berkata...

anjang..sabar ye..

kita serupaa...kita serupa..

LayarLara berkata...

Zana,
ko penjara mana ah???

Menyenangkan??? we will see..

LayarLara berkata...

Ad,
heheheh nasib korang memang serupa... bezanya gedebeh tu relaxholic.. matmisai workaholic+bodekholic..