02 April, 2009

Hanya Kerana


Hanya kerana aku akan menyandang tugas baru... someone dah buat muka (tiru ayat Ad). Noo... its not like what u think... not Anjang or MatMisai..

'She'is thinking aku nak merampas kerja dia agaknya... Noooo.... I'm doing my job... and u doing yours.. kita kan lain pejabat... w/pun satu level. So.. tak timbul rampas merampas dowh..

Dia cuak agaknya aku mintak job description dia... aku just nak tau apa yang akan aku buat in future laaaa..

Dulukan kita sangat mesra... but, after selat sudah terpisah.. maka kami seakan2 dont know each other.. y??

Aku terserempak ngan 'she' dalam bilik xerox... segala perbualan aku ngan 'she' di jawab acuh tak acuh.. aku tanya something.. dia plak jawab ngan suara yang uneasy... buat muka plak tu (pinjam lagi yek Ad).

Come onlaaa Cys... perkara yang susah lebih baik dipermudahkan... perkara yang mudah janganlah disusah-susahkan...

8 ulasan:

Ad berkata...

lupa nak patenkan ayat tu..rugi sgt rasa..kalau x dah kaya dah cekk..

masa tukar department tu x dpt ker work description?

kanda..pastikan kanda lagi bagus dari dia yerr..

berdua dgn dia, pasti lebih tidak baik----mcm kene diri sendiri plak ayat ni

zAnNa@mAMaBaTriCE berkata...

ada lorr org camtu sis
sabar jerlah...

LayarLara berkata...

AD,
Jabatan yang kanda pindah ni baru ditubuhkan... so everything is zero..

InsyaAllah kanda akan be the best among the best!

(Amin..!! nasib le tak dipatenkan)

LayarLara berkata...

Entahlah zana..

Takut plak akak bila dia lokek ilmu..

Zana akak dah pos tadi..

MamaSofif berkata...

Ala don't worry you mesti leh wat punyo..nmpk suke sgt dpt job baru ni...gud luck

attyfir berkata...

jgn layan..org camtu..rejeki memaasing..

Moralle berkata...

salam sis, rasanyer di mana-mana pun ader this kind of person...office politics...the best like attys said, jgn layan...leave it to elakkan pertelingkahan.....take care :)

LayarLara berkata...

mamasofif,
heheheheheh i loikeee..