04 April, 2009

pertandingan november... atuuuuttt

Nite all... aku baru je balik dari training ghazal... biasaklah aku.. marakas saja...

Hohohoh... tadik cik puan yang mengajar tu bagi tau yang ada pertandingan ghazal pada november ni... sangat teruja ok...

Budak2 sudah tido.... AbangSayang plak tengah lipat baju... aku??? aku kat depan lappie ni le... Adalah menjadi isteri yang solehah bila suami lipat baju.. isteri dok ngadap lappie... gerenti korang dapat kebarkahan seperti aku... sila tiru ye... kira ok lah tu... at least aku berjaga teman dia lipat baju.... dari aku tido??? haaa lagi le sian AbangSayang sorang2 lipat baju kan?? kan??

Tadi siang jam 3.00 petang ada gotong royong... gotong royong sebelah pihak saja..

Skang ni opis aku cam dah ada dua puak... satu puak PNC satu lagi puak HEK.... aku?? aku ni tergolong dalam puak HEK.

HEK ni puak baru... puak yang baru ditimbulkan manakala rakyatnya adalah tawanan2 dari puak PNC. So.. senang cita... satu kapal dua nakhoda...

W/pun aku tak berapa gemar ngan cara nakhoda HEK tapi apa aku boleh buat... aku hanyalah tawanan yang menjalankan perintah. Dimana bumi ku pijak.. disitulah langit ku junjung...

Paling2 dah tension ngan sikap dorang ni... aku pakat2 ngan syamie nak dok kat spital... abis... manakan tidak.. masing2 dah tekanan perasaan.. terpaksa melayan kerenah...

aku tau korang sumer blur... tapi janganlah blur sangat... pretend korang paham eh??

Aisehhhh AbangSayang dah habis lipat baju tu... susun pun sudaahh..wah... dia dah seret bantal depan tv... nampaknya itu isyarat supaya aku join dia.. aku terpaksa menjerumuskan diri di sebelah dia..

Okeh.. cau!!!

3 ulasan:

Ad berkata...

owh..seret bantal tu signal khas yer..

nak pinjam laa bila dah kawin skill seret nyeret ni

LayarLara berkata...

Ad,
Hahahaah... Uihhh itu baru sket.. ada banyak lagi bahasa tersurat dan tersirat...

the reader berkata...

tuk tuk tuk tuk,

anybody home??