14 April, 2009

tag from zanna

Tag about....MY BLOG.....
1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

LAYARLARA LEGENDARY OF JOURNEY .. Ekceli nick LayarLara ni aku dah guna laaaaaaaama dulu... masa aku chatting MIRC32... LEGENDARY OF JOURNEY aku cilok dari cerita Hercules... sapa pernah tengok cita tu?? alarr cita tahun2 90-an dulu... hero tu hensem gila time tu... i loikee..

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://layarlara-layarlara.blogpost.com x de apa pun... sama gak ngan keterangan di atas.

3) Apakah "method" penulisan dalam blog anda?

alarrr eberiting yang ada bersangkutan ngan aku laa... abis nak cita apa??

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda?

Nehiii.. tak pernah.. sok lusa kalau aku rasa malas nak berblogging aku akan tinggal gitu aje... sesapa yang tau cemana nak contact aku tu haa sudi sudikanlah...

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

Ok... takde masalah... aku pi umah dia... dia pi umah aku.... cuma satu je... dia baru 1... aku dah 3... kalau berani jomlahhh challenge... (matilahhhh tetiba je..!)

6) Next to 10 person to tag
ari ni ari Jumaat... dalam erti kata lain malam untuk istirehat... aku tak mau korang rasa terbeban... biarlah korang rehat malam ni ngan tenang... baik kan aku???

:P

Tiada ulasan: