24 Ogos, 2009

Bagi yang tertanya2...

Bagi yang tertanya2.. apa khabarnya mereka..

Zara the very mengada2 skang..


Gambo last month... Zoo Johor
(Korang mesti komen aku cam takde tempat lain bawak anak jalan kan??? Ko nampak itu pintu besar??)








12 ulasan:

nasazfrog... berkata...

hai sis,,, lama tak dengar kaba... wah dah besar zara... cantik rambut dia.. :)

zAnNa@mAMaBaTriCE berkata...

Kak
gambar ko mana
mana mana mana...

hik hik hik hik

ok apa zoo johor....
skang dah banyak binatang lorr

dari dok terperap kat rumah
at least berjalan gark kan

Adiwarnatasya berkata...

Salam;
Owhhh Kanda kembali....
Rindunyerrr:)
Comelnyerrr anak-anak Kanda...
Muachhh tuk Zara...
Pegi Zoo Okey la Kanda...
Salah satu cara luangkan masa bersama dengan anak-anak dan layan kerenah mereka disamping mengeratkan hubungan kekeluargaan...
"SeLaMaT MeNjaLani IbaDaH PuaSa KANDA SeKeLuaRgA:)"

Mesayu Kirana berkata...

ehehhe...jaghah gi zoo ehhh..babap kang..

LayarLara berkata...

Nasaz,
Uiiihhh lama... lama bangat seeehhh... hehehehehe...

Resa bab.. resa beta... (tetiba)

LayarLara berkata...

Zana,
Gambar aku??? leee begitu banyak gambo aku kat sebelah tu... ko pilih je mana satu ko nak.. cukup?? hehehhehe

Ko takkan mampu menatap wajah mak buyung yang selekeh ini... kelak membatalkan puasamu dek kerana muntah kayak..

LayarLara berkata...

Adiwarna...

He..he.he.. welkang back.. welkang back to me...

Selamat pose yek.. jangan notti..notti ponteng.. kanda babap nanti!

LayarLara berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
LayarLara berkata...

Mesayu....
Ceh mak long ni.. asik nak babap je.. kang jagha babap mak long balik kang.. haaa...

LayarLara berkata...

Nasaz... wehhh pesal aku tak leh pegi blog ko ni??? ko bagi masuk ke tak ni??

Elyn berkata...

zara dh bule bercatwalk ka??? cumel bangat!!

LayarLara berkata...

Elyn,
Apa tak bolehnya... memanjat pun sudah... 1 tahun 3 bulan sudaaaa..