24 Ogos, 2009

Selamat pose!!!

Bukak pintu pelahan2...... kreeeeettttttt!!!! Uihhhh cam rumah tinggal... Uiiihhh banyaknya sawang.... Tengok kiri tengok kanan... wahhh perairan tenang.....

Fuhhh lama... sebulan lebih tak berhupdate... bukannya lupa atau tak ingat... tapi terpaksa... sapa yang tau cerita tu... almaklum sajalah yekkk.... Nak berblog dari rumah.. rasa cam tak semangat je...

Wokeh... kat sini aku nak mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa, semoga ibadah kita pada tahun ini akan lebih mendapat keberkatan dari tahun2 yang sebelumnya... di samping itu aku jugak nak mengambik kesempatan memohon ampun dan maaf kepada korang2 kat luar sana... yeklah kekadang mulut aku ni jahat... ehhh bukan kekadang tulisan aku ni jahat...

Harap2 tahun ini aku dapat pose penuhlaaaaa..... dah laaa nak buat keje... aku tengok blog korang sana sini cita pasal makan... malaslaaa aku nak cita pasal makan...

5 ulasan:

LiNda berkata...

wahh.. nak raya, datang bersihkan rumah ekh ..

btw ~ selamat menjalani ibadah pose utk awak sekeluarga yea..

zAnNa@mAMaBaTriCE berkata...

hu hu hu
nasib leh bukak pintu tu kak
kalau buatnyer x boleh
harus ko letak minyak gris bebanyak yerk....

aku pun nak minta maaf ngan ko nie kakkk
kot ler ada terkasar bahasa dlm blog kan..

re : aku aminkan jer doa ko tu yerkkkkk....aminnnn

LayarLara berkata...

Linda,
Hehehehe almaklumla... nak rayaaaaa...

LayarLara berkata...

Zana,
Tu punnnn 1000x aku jenguk2 dulu kooo... takutttt!!

Elyn berkata...

Yuuuuuuhuuuuuuuuuu selamat berpose. I miss u la kak!!!