25 Ogos, 2009

Dimulakan dengan bismillah


Hahahahhahah... saja nyakat kamu.. kamu dan kamu... juga menyakat diri sendiri....



10 ulasan:

LiNda berkata...

ala... tak besarr lagi mulut tuh .
Lain kali bagi besarrr tau .. macam mulut omaknya .

hahaha

cik ienn berkata...

slmat berposa akak.

LayarLara berkata...

Linda...
Ngaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Beso tak??

Adiwarnatasya berkata...

Ahakkk;
Zara; NgAnGa besar sikit naa...
Amboiii; Zara pun puasa juga ek?
NyUm...nYuM...:)

Ad berkata...

va va va va..sunggu tersakat..lama sungguh x baca blog kanda..akhirnya jupa jugak proxi yg leh buka dr sini..




salam ramdhan kanda..mohon ampun maaf atas semua jenis kesalahan..kesalahan kanda akan dimaafkan selepas memaafkan dinda..voleh gitu???

LayarLara berkata...

Adiwarna,
Heheeh... pose kemendenya dinda... tapi dia pun cam orang pose gak.. tersadai je kekdahnya...

LayarLara berkata...

Ad,
Is it u???

Waaaaaa... terer betul dinda menggodam internet ye.. jangan polisia datang bawak gari udah.


Kanda juga ingin mengambil kesempatan memohon ribuan ampun dan maaf... segala kesalahan dinda tidak dapat kanda maafkan kerana kanda tak merasa dinda pernah buat salah ngan kanda..

Cewaaahhhh.....! Raya diperantauan??

Mesayu Kirana berkata...

ishhh....kejam tul lah jaghah ni. dah lah tengah lapo nih

Elyn berkata...

ha sakat la.... memang tgh x pose pun ni ekekeekk

atty's berkata...

tak terlambat rasanya ..kty nak ucapkan selamat berpuasa..