15 Oktober, 2009

Anak peksa mak yang gelabah...


Hari ini Danial dah start peksa skolah agama... peksa akhir tahun.


Dah beberapa hari buat ulangkaji. Malam tadi pun still selak2 lagik. Nak suruh dia selak sendiri.. memang takde maknanya... Jadinya dengan mak dia sekali kene duduk kat sebelah selak menyelak. Macam mak dia plak yang nak peksa ok..


Hari ini dia peksa subjek Arabic n Akhlak.. Subjek2 skolah agama memang urusan aku... kalo skolah kebangsaan... itu aku serahkan pada bapak eh pulak... bagi2lah... biar adil dan seksama..


Aku plak yang nervous kemain hari ini... Kang bila balik tanya dia jawapan yang pasti dia bagi ialah... 'BOLEHHHHHHH... KACANG JEEEEE'...


Well... we'll seeeeee kacang ko tu... kalau tak score... ko bersedialah yek...

6 ulasan:

Adiwarnatasya berkata...

Kanda,
Gud Luck tuk Danial:)...
Garangnya Kanda...
"kalau tak score... ko bersedialah"
Agaknya; apa Kanda nak buat ni yer???(tetiba terpikir jap)...
hehehehhh

LayarLara berkata...

Adiwarna,
Nak tau kanda buat apa ye....

Sebakul kacang kanda suruh dia makan nanti...hahahhahahahah

Ad berkata...

bukan ke ayat.."kacang je tu dia dpt dari mak dia?"

kan?kan?kan?

sambil kelip2 mata2 doploh kali

LiNda berkata...

cepat ekh dia periksa..baguslah.

sebab anak2 haku dorang peksa awal November . Pehtu bersaing ngan sek.agama & sek. keb.

fening gak kapla aku .

LayarLara berkata...

Ad,

Ye ke?? rasa kanda masa betaraguru tanya dulu.. jawapan kanda lain...

BOLEHHHHHH.....

Boleh kepareeetttttttttt....

LayarLara berkata...

Linda,

Haah, minggu lepas n minggu ni peksa skolah agama..

27hb nanti start peksa sekolah kebangsaan plak...