21 Oktober, 2009

Cerita bergambar..

Saja tepek gambo bunga ni.... nasib baik aku sempat tangkap gambo ni petang semalam.. pagi tadi aku tengok dah tinggal tangkai aje.... Kalolah aku dapat tangkap pelakunya... aku suruh dia makan bunga tu... nak sangat kan??

Kristal dan Shi-Ro buah hatinya.... sanggup tak makan. Rela sehari suntuk ngan Shi-Ro... bau ko ngan bau Shi-Ro pun dah lebih kurang. Miau2 ni bijak... kalau nak melepas pi kat bilik ayo... bijak.. bijak... Kristal suruh aku bawak balik Shi-Ro... mana bulih!!! cukup dirumah Betaraguru saja..

Opsssss!!! Aksi 18xx hahahahah.... soke soke hati ko saja yeee nak melengging.... tengoklah.. kalo maknya sakit (masa aku kene gastrik)... anak2 pun dah tak terbela...

Hahahhaha.... ini aksi membuli namanya... Dalam ramai2 sepupu, Zahra ni cuma berkenan ngan Abang Hazim saja... nama glam diaaaa Wak Ajim (padehal orang nogori).



Ha... sapa yang nak merasa massage oleh Zahra??? Tak mahal.. sejam RM10 saja... Ko diam sebab sakit ke Wak Ajim??

Saya sayang Abang Hazim... Abang Hazim pandai layan... tak cam Abang Danial.. asik nak marah aje...

Dah kepenatanlah ni... Anak dara yang lelain tak usahlah tiru gaya saya menyusu ni.... kang tak pasal kurang plak saham korang...


Ye... ni selepas membuli... saya kepenatan...

See... duduk melendet pun nak kat sebelah Wak Ajim jugak.....

Apa yang korang bincangkan tu haaa?? Waaaa buat pakatan sulit ni...

Deiii apadaaa korang bincangkan ni??

Ni sedang duduk santai di waktu pagi... Uiksssss perut sapa tu??? Ces!! duduk terkangkang!! Maklumlahhh alignment dah lari kan... tunggulah sebulan setengah lagi... tak dapat tengok rupe aku.. tengok perut aku pun jadiklaaaa

Waaa bagus.. anak cucu duduk tersadai.. betaraguru sibuk berkebun.. bagus..bagus...

Baju hitam namanya Iqah... anak naturalspirit... yang baju pink namanya Ibby n baju biru air ni Hazim.. anak MesayuKirana. Anak sedara belah aku tak ramai ada 8 orang aje...



8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

perghh..besarnya lengan..dah sama taraf dgn betis dinda..


*matila caruts kat blog tuantanah




tanpa nama

LayarLara berkata...

Tanpanama,

Wa... ko pk aku tak tau siapakah dikau??

Tak perlulah ko guna TanpaNama... aku cantas betis ko kang...nak??

Tanpa Nama berkata...

sapa..sapa..sapa?

jawab.jgn x jawab (sambil nyorok2 kan betis)

tanpa nama

LayarLara berkata...

TanpaNama,

eleh... lagik nak suruk pada sehelai daun lalang...

eh..eh..eh.. silap... lagik nak suruh pada belakang peter...

Mana aci woo...

adiwarnatasya berkata...

Kanda,
Mai jue tolong jwbkan...

Tanpa Nama "saya tahu siapa awak"

Itewwww dia "ad"....huhuhuhhhhh
Lari 4x100m....zuppppppppppp

Tanpa Nama berkata...

cehhhhhhhhhhhhhhhhhh..

cehh..
cehhhh

ni keturunan pak belalang kaa???


tanpa nama

Tanpa Nama berkata...

jue..


oowwwhhh..bersekongkol!!

tanpa nama

adiwarnatasya berkata...

Kan Kanda...,
Betul pun tekaan jue...

"Ad ohh Ad" Lalalalalaaa...
(dengan muka slamber jer)....