23 Oktober, 2009

Jahatnyaaa

On the way nak pegi keje pagi tadi.... aku nampak sesuatu... bebetul aku terkesima n terkejut... nasib tengah slow.. cecepat aku capai tepon n mengambil gambarnya... mengambil gambo sambil drive... senget benget... dont do this at home!.. hahahahahaha

Korang nampak tak objek kat bawah bumper van tu... mende tu disangkut kat kat bawah van tu.. Korang tau tak tu mende apa???? Tak nampak??? Okeh aku up lagik!!!

Nampak tak??? BEAR koranggg!!! Isk..isk..isk..isk... apehal lahhh dia gantung bear kat bawah van dia tu yek... sian aku tengok.. terbuai2.. dah buruk rupe dia... Kalaulah kristal nampak ni.. nescaya dia akan termenung sepanjang hari.... Aku pun kejam gak.. tapi takde lah tahap sampai nak gantung bear cenggitu rupe... Plate wilayah ni... hahahhahahahahahh Nasib bukan plate JB...

8 ulasan:

adiwarnatasya berkata...

Owahhh...,
Kanda,
Memandu dlm keadaan merbahaya nie..sambil snap2 pic van tu...
uhukkk:)

Ad berkata...

seronoknya Teddy tu dpt main gelongsor..

green apple berkata...

bear ex awek dia bagi kot.
salah satu cara nak balas dendam.

LayarLara berkata...

Ad,

Ko pun sama kejam.... keh..keh..keh..

LayarLara berkata...

Apple,

Bleh jadi gak...

Mesayu Kirana berkata...

van ni slalu aku nmpk masa nak gi keje n balik keje...

Elyn berkata...

kak skang tengah pesen kot.... kat KL ni kete sport yg ske gantung2 mendelah camtu!!!

LayarLara berkata...

Elyn,

Oh ye ke.. sungguh ku ketinggalan zaman...