28 Oktober, 2009

Restoran Nasi Ayam Penyet

Yeyeyeyeyey dah sampai ke halatuju jalan yang benarrrrrr...


Hem... saksikan meatball yang sedang berendam dalam bakso ini. Kuah dia jernih je.. tapi pasal dah campur lada kicap tu.. jadi keruhlaaaa.... Rasa dia sangat malatoppppp ok..

Hek elleh... nak cover cover plak... Inilah si tukang kuar duit... Mekasih yeeeeeeeee.. Mekasih daun keladi... Dah macam aksi nak fire lah plak...


Tak moh kalah gakkkk.. MesayuKirana nak jadi blogger tegar skang ni... Minum limau suam wa cakaplu.... diet.. jangan tak diet...!!






6 ulasan:

Ad berkata...

oo..kedai ni..

dulu ad pi,ada tukang sediakan nasi ayam penyet tu bg tau..petang2 kat kedai 2-3 belah lagi sedap sambalnya(sbb tanya, ni mmg yg ori ke dr seberang)..pelik plak rasa promote kedai org lain..

sila la makan byk2 ye sebelum kene pantang x lama lagi!!

Mesayu Kirana berkata...

ceh, lain kali nak amek gambo kasi tau lah, leh aku posing maut...

LayarLara berkata...

Ad,
Oh... ad pun dah makan kat situ yek...

Eh?? mana NoName yek???

LayarLara berkata...

MesayuKirana,

Kamu lebih anggun jika aksi spontan..

HEhehhehehhe

Elyn berkata...

gambor ayam mane kak??

LayarLara berkata...

Elyn,
Heheheh... kita orang tak makan pun Nasi Ayam Penyet hari tu... kita orang makan bakso je...

Maaf yek...