17 November, 2009

Akhirnya kematian itu datang jua..

Aku tau... tajuk entry aku tak bleh blah.....

Mungkin dek kerana rasa bersalah... si pelaku itu telah meletakkan pokok2 yang binasa ini dibawah cucur atap.. dengan harapan agar pokok ini akan kembali segar..

Ternyata formular itu tidak menjadi.... akhirnya kematian itu datang juga...

Pagi ini aku tengok rimbunan pokok pandan aku pun seperti bakal mengalami nasib yang sama..

Malas aku nak amek gambar...

Hari ini kenapa aku rasa letih yeee walhal masih pagi lagik ni... adakah aku nak terberanak dah??






PUASLAA HATI KO SKANG NI YE...




10 ulasan:

atty's berkata...

sampai mati pokok tu ..sian ..

LayarLara berkata...

Attys,

DariNYA kita datang.. KepadaNYA kita kembali...

Hahahaha.. gila sehh statment aku..

adiwarnatasya berkata...

Kanda,
Akhirnya...
Cian pokok tu...mati gak.

Kanda pepagi dah letih nie...
Jaga diri elok2 naa:)

LayarLara berkata...

Adiwarna,
apa boleh buat.. jodohnya takat itu saja..

Tanpa Nama berkata...

pasni beli pokok plastik je...tahan lama ..sembur racum pembunuh gajah pun xpe


noname

LayarLara berkata...

Noname,

Uishhh cam biskut ko ni.. kejap ada kejap takde...

Sejuk sangat sampai tak terdaya nak ym?

LiNda berkata...

laaa.... tinggal tanah jek ?

iskk... aku rasa baik ko gembur2kan tanah tuh .. ada gak pekdahnya . gemukkan cacing !

muahahaaa

LayarLara berkata...

Linda,

Meh kita gembur sesama yok!

Elyn berkata...

heheh tangan ko panas kot kak!!!

LayarLara berkata...

Elyn,

Pe plak tangan aku panas... tangan penggodam yang panas.... tangan aku sejuk pe.... nampak iceberg ni??