18 November, 2009

Napa rasa tenang ari ni??

Napa aku rasa tenang ari ni ye????

Oh ye.. sebab aku tak bawak hphone...

Tak pasti tertinggal kat rumah, atau dalam beg kecil Kristal.

Tadi pagi amek report card skolah agama Danial.

Alhamdulillah... masa pertengahan tahun dia memang down sesangat... peratus cuma 55% je.. Dapat no. 27

Tapi ujung tahun ni dia bangkit (tak sesia aku dok sebelah baca kitab ngan dia..) peratusnya naik sehingga 88%. Dapat no. 9. AbangSayang janji 10 ke bawah dapat habuan..... gasaklaaa korang dua beranak.

Alhamdulillah sekolah kebangsaan pun cenggitu gak. Danial dapat melangkah ke satu kelas yang lebih baik. Naik kelas takpe... ko jangan turun... haaa ko nak tengok tangan mak ko ni turun hinggap kat betis ko... silakan...

Tapi sememangnya tak bawak hphone membuat aku rasa tenang...

6 ulasan:

atty's berkata...

congrats utk danial..usaha tangga kejayaan..

LayarLara berkata...

atty's...

untuk den x dek ke?

adiwarnatasya berkata...

Owahhh,
Bagus2 Danial...
Congratulation buat Kanda yg turut sama baca kitab ngan Danial:)

"*Akhirnyaaa kini pasti ku menyedari...Tetiba kedengaran tone muzik Anita heheheiii*:)"
(tak ada kena mengena)

Bestnyerr Danial nak dapat hadiah yepiiiiii "Haa,apalagi Danial mintaklah hadiah yg power2,nielah masanya..."

Slmtlah Danial naik kelas.
Kalau tak,"ketepakkk ketepukkk"...

LayarLara berkata...

Adiwarna,

Hadiah??? dah tentu tak dapeklah hadiah yang grand.. dapat yang seciput je... ateee ko dapat no.9 kan??

Tanpa Nama berkata...

patut laa kol doplah pat kali x ngangkat!!

hishh..


88% tu oo...manyak ongg itu nombor!!

noname

LayarLara berkata...

NoName,

Hahahaha... rasa bebas wooo tanpa telefon..

Atak ongg ka itu numbot... sapa cakap?? peter kaa??